35 26 84 00
Ingen varer i din indkøbskurv

Almindelige spørgsmål

Hvorfor er der ikke priser på det materiale I sender ud?
Vi har kampagner og tilbud der varierer, og vil derfor have direkte kontakt med vores kunder, så at vi altid kan tilbyde dig den mest fordelagtige pris. Alle ordinære priser findes på vores hjemmeside.

Jeg har bestilt en introduktionspakke, men har ikke fået en bekræftelse.
Vi sender ikke nogen bekræftelse. Vil du bekræfte din bestilling kan du ringe eller skrive til kundeservice, ellers modtager du din pakken i løbet af ca. 14 dage.

Jeg har bestilt en introduktionspakke men ikke fået noget.
Der kan være flere grunde til dette ifølge vores købsbetingelser. Vi forbeholder os ret til at godkende ordren.
Du kan kun modtage et introduktionstilbud per kampagne og husstand, og kun hvis du ikke tidligere har købt servicet/serien. Du får max. 3 stk. introduktionstilbud fra Firkløveren uden at købe mere. For mere info venligst ring eller skriv til kundeservice.

Er der købetvang efter at man har bestilt introduktionspakken?
Nej der er ingen købetvang, du samler så længe du selv ønsker det.

Hvor lang er leveringstiden?
Vores normale leveringstid er 2-3 uger. Hvis en vare ikke er i lager bliver den sendt så snart den kommer i lager. Dette gælder så længe varen findes i sortimentet.

Hvor tit kommer abonnementpakkerne?
Ca. 1 gang om måneden.

Hvor lang tid binder man sig for i abonnementet?
Du kan afslutte dit abonnement når du ønsker det.

Hvad koster og hvad er der i abonnementpakken?
Prisen på abonnementpakken er afhængig af servicet. Du finder prisen på kuponen du sendt ind eller på hjemmesiden hvor du takker ja til tilbudet. Fragt 49,- tilkommer altid på abonnement.

Hver abonnementpakke indeholder altid en middagstallerken og en frokosttallerken.

Hvorfor kommer der en pakke nr. 2 når jeg ikke selv har bestilt den?
Du har sagt JA til et abonnement ved at bestille introduktionspakken, derefter får du automatisk en ny pakke hver måned hvis du ikke afbestiller.

Kan jeg selv vælge hvad jeg vil have i abonnementet?
Nej, hvis man starter et abonnement får man altid en middagstallerken og en frokosttallerken.

Hvordan gør jeg for at afslutte mit abonnement?
Du tager kontakt med kundeservice via telefon, mail eller brev hvis du vil afslutte abonnementet.


Hvilke betalingsmåder findes? Kan jeg dele betalingen op?
Du kan betale mod faktura eller konto, eller med Dankort hvis du køber via hjemmesiden.

Er I med i PBS eller sender e-faktura?
Nej, vi er ikke med i PBS og har i øjeblikket ikke e-faktura.

Hvordan gør jeg ved reklamation?
Er en vare forkert ekspederet eller fejlagtig, kontakt altid vores kundeservice så hjælper de dig. Ved fejlagtige varer sendes ny vare uden beregning og Firkløveren betaler portoen.

Hvorfor fik jeg ikke kampagnepræmien sammen med første levering?
Vi sender altid din præmie sammen med pakke 2 i abonnementet.

Tåler servicet opvaskemaskine og kan det bruges i mikrobølgeovn?
Det afhænger af servicet og hvordan det ser ud. Se separat brugsanvisning på dit service og dine glas.

Hvor længe kan jeg supplere mit service?
På de fleste servicer har vi suppleringsgaranti.

I servicerne nedenfor tilbyder Firkløveren 10 års suppleringsgaranti på middagstallerken, frokosttallerken, dyb tallerken, kop, underkop og asiet.

Åsas Jul
Celebration
Dompappen
Gammeldags Jul
Mickey Mouse
Blå Herregård
Marianne Royal Blue
Victoria
Pilgrim

I servicerne nedenfor tilbyder Firkløveren 5 års suppleringsgaranti på middagstallerken, frokosttallerken, dyb tallerken, kop, underkop og asiet.

Lace by Lars Wallin
Royal Estelle
Nordiske Fugle
Christineholm
Vildmark
Disney Jul

10 respektive 5 års suppleringsgaranti tæller fra første køb i servicet.

Når et service skal udgå sender vi information ud om dette eller kontakter kunder, der tidligere har købt servicet og tilbyder fordelagtige priser så de kan supplere sit service.